Afspraak kennismakinggesprek registreren?
Heb je een afspraak gemaakt voor een kennismakingsgesprek? Ga dan naar het formulier voor kennismakinggesprekken. Om een lead te registreren maak je gebruik van onderstaand formulier.
Aanmeldformulier ‘Lead Salesforce voor particulieren’
Toelichting
Dit formulier is bestemd om particuliere leads (aanvragen) aan te melden in Salesforce, zodat ze opgepakt kunnen worden door de collega’s van cliëntenadvies. Denk aan aanvragen die je direct binnenkrijgt/creëert via de telefoon of via een andere weg.
-
Brochure versturen: Er is contact geweest met een persoon die wenst onze algemene brochure te ontvangen over onze thuishulp en ondersteuning.
-
Brochure reeds per mail verstuurd: De coördinator heeft reeds een brochure verstuurd per e-mail, omdat direct contact het meest wenselijk is voor de aanvrager. In Salesforce krijgt de cliëntenadviseur de taak om na 10 dagen na te bellen wat de status is. Dit kan via de coördinator gecontroleerd worden of direct telefonisch met de aanvrager. De coördinator kan in de omschrijving aangeven wat gewenst is.
-
Terugbellen: Er is contact geweest met een persoon die heeft aangegeven door ons teruggebeld te willen worden.
-
Kennismakingsgesprek inplannen: Er is contact geweest met een persoon die direct een afspraak wil maken voor een kennismakingsgesprek. Indien die persoon uit je eigen regio komt, dan kun je de afspraak zelf maken en gebruik maken van het formulier ‘Kennismakingsgesprek Salesforce voor particulieren’ (klik om te openen). Is het voor een andere regio? De neemt de cliëntenadviseur contact met de persoon op om een kennismakingsgesprek in te plannen voor de desbetreffende coördinator/regio.
Vul het formulier vervolgens zo compleet mogelijk in. De velden Naam , E-mailadres, Adresgegevens en Telefoonnummer zijn noodzakelijk om het formulier aan te kunnen melden in Salesforce. Zonder bepaalde gegevens, kan er namelijk geen actie ondernomen worden (bv. brochure versturen zonder adresgegevens).
Let op: Vraag altijd om een telefoonnummer, zodat de lead/aanvrager nagebeld kan worden. Voor een brochureaanvraag (85% van de aanvragen) belt de cliëntenadviseur altijd na één week na of deze goed is ontvangen en of er vragen zijn. Dit gesprek zien wij uiteraard ook als een kans om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek met de coördinator uit de regio. Maak gebruik van het veld beschrijving om een korte samenvatting te geven van de hulpvraag of de belnotitie.